Elfira luah kecewa putus tunang

KUALA LUMPUR: Pelakon, Elfira Loy baru-baru ini meluahkan perasaannya di Instagram yang dipercayai berkaitan dengan terputusnya tali pertunangannya bersama Sufian Suhaimi.

Elfira, 23, memuatnaik perkongsian berkenaan di laman sosialnya itu yang disertakan dengan puisi berkaitan penyerahan jiwa kepada Yang Maha Esa.

“Saat kau merasa jatuh, saat itu Allah sedang menangkapmu. Saat kau merasa sedih, saat itu Allah sedang memelukmu. Saat kau merasa hampa, saat itu Allah sedang mengisimu.

“Saat kau merasa sepi, saat itu Allah datang kepadamu. Saat kau merasa sakit, saat itu Allah mengubatimu,” katanya dalam entri yang turut disertakan gambarnya di kota New York.

Status berkenaan meraih lebih 100,000 ‘like’ selain menerima 1855 komen termasuk daripada rakan artis seperti Fara Fauzana, Mira Filzah dan Liyana Jasmay yang rata-rata meminta pelakon itu bersabar dan tabah menghadapi ujian terbabit.

Sabtu lalu, ibu Elfira, Filzah Yusoff, mengesahkan hubungan anaknya dengan penyanyi berusia 25 tahun itu sudah putus.

Ia kemudian turut disahkan sendiri oleh Sufian yang memaklumkan, bapa Elfira, Ahmad Sabri Ariffin, memulangkan cincin pertunangan kepada keluarganya di Muar, Johor.

Elfira dan penyanyi lagu Terakhir itu mengikat pertunangan pada 6 Oktober tahun lalu.

FB Komen

comments